How can I confirm my reservation?
All reservations for this hotel are made online, and confirmation can be made via email or account from the re […]
Can I change or cancel my reservation?
If you wish to cancel or change your stay, please contact the customer support of each reservation site. If yo […]
Where can I check availability and room rates?
Click here to search for available rooms and make reservations at great prices.
What payment methods are available?
For payment, you can use various credit cards (American Express/Diners Club/Discover/JCB International/MasterC […]
Can I get a receipt?
Receipts will be issued as necessary.If you need something, please ask a staff member inside the hotel, or if […]
Are there discounts for extended stays?
We do not offer discount plans for consecutive nights.
予約の確認について
当館のご予約は全てオンラインで承っており、ご確認もご予約された予約サイトからのメールやアカウントより行っていただけます。宿泊をキャンセル・変更される際は、各予約サイトのカスタマーサポートにお問い合わせください。当施設公式 […]
予約内容の変更・取消について
宿泊をキャンセル・変更される際は、各予約サイトのカスタマーサポートにお問い合わせください。当施設公式サイトからご予約の場合は、予約番号と氏名を明記のうえ、cogo_ryogoku@playandco.jp までご連絡くだ […]
空室状況確認・部屋の料金について
空室検索やお得な価格でのご予約はこちらからどうぞ。
支払いについて
お支払いには各種クレジットカード(American Express/Diners Club/Discover/JCB International/MasterCard/Visa)や電子マネー、交通系ICなどをご利用いただ […]